Hoe het begon

Ons verhaal begint in 2016. In een steeds veranderende wereld werd Suriname getroffen door één van de grootste financiële crises in de geschiedenis. Door de onvermijdelijke uitdagingen en ontberingen die de bevolking moest doormaken was niet iedereen in staat zichzelf te voorzien in basisbehoeften. De crisis zorgde er onder meer voor dat dagelijkse boodschappen voor velen te duur werden. Dit was tegen het zere been van vele mensen, waaronder de oprichter van ons bedrijf. Ondanks de ontberingen die velen doormaakten geloofde hij er in dat deze uitdagingen omgezet konden worden in kansen. Deze overtuiging heeft geleid tot de oprichting van ons bedrijf op 22 april 2016.

 

De aanzienlijke dosis aan ervaring van onze oprichter en het harde werk van onze medewerkers heeft vrij snel na de start van het bedrijf  geresulteerd in de lancering van onze WOW! productlijn. WOW! is hét voorbeeld van een productlijn welke dagelijks gebruikt wordt door velen. Ondanks dat onze concurrenten de prijzen alsmaar verhoogden, waren wij samen met onze partners in staat om kwaliteit te leveren voor een aanvaardbare prijs. Deze aanpak blijft bij elk product wat wij bieden tot de kerngedachte behoren. 

Missie

Sinds het begin is onze missie om dagelijkse boodschappen tegen een zo laag mogelijke prijs te kunnen aanbieden.  Maar het is meer dan alleen het kopen en verkopen van producten. We hopen dat onze inspanningen er aan zullen bijdragen dat mensen meer overhouden. Door het investeren in kennis, banen en het vinden van de juiste partners stimuleren wij de Surinaamse economie. Talentvolle individuen krijgen bij ons de mogelijkheid zichzelf te ontwikkelen binnen een professionele omgeving. We willen een mooie wereld behouden. We nemen daarom onze verantwoordelijkheid voor een schonere wereld.

 

Strategie

We zijn niet zomaar een bedrijf. In onze bedrijfsnaam staat de letter ‘F’ voor familie. Dit is in de breedste zin van het woord. Het is precies hoe we onze gemeenschap zien. We zijn meer dan trots op het feit dat wij het vertrouwen van onze gemeenschap hebben gekregen, waardoor wij in staat zijn geweest onze plek te vinden in een relatief korte periode. We zullen blijven omkijken naar onze mensen en ons uiterste best doen om te voorzien in de dagelijkse behoeften.